2013-12-17

Bortom frostig Advent

Nu är det ett tag sedan jag fick i hop ett inlägg här på bloggen. Det är så mycket man ska hinna, fixa och orka med innan jul. De sista två jularna, 2011 och 2012 har jag varit helt sängliggande. Det har också inneburit juldagar på sjukhus och tid borta från familjen så det är med blandade känslor och tillförsikt som jag har tagit mig an adventsveckorna i år. Att bli starkare innebär också sorg över allt som varit och den tid som har gått. Med en del hjälp har jag i år orkat fixa lite hemma, kunnat förbereda julklappar och pysslat en del med Viktor. Det är ljuvligt att känna igen sig själv en aning.

Nu är besöksantalet här uppe i drygt tre tusen träffar. Det betyder att ni är några stycken som besöker mig på Ateljén i Kyrkhamn även om jag inte har varit så bra på att uppdatera under den sista tiden. Det är jag jätteglad för! Det borde också innebära att det inte bara är mamma som tittar in!

Här är några bilder på hur julförberedelserna har sett ut hemma hos oss i år.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar